Головна » Статті » Профільне навчання |
У розділі матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
Шполянський міжшкільний навчально-виробничий комбінат проводить навчання учнів 9-11 класів з таких профілів: |
МНВК ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇОднією з провідних тенденцій розвитку освіти є її інформатизація. Реалізація цієї тенденції дозволяє зробити освіту більш ефективною, гнучкою, сучасною, такою, яка відповідає міжнародним стандартам. Якщо узагальнити різні точки зору на інформатизацію навчального закладу, то можна зазначити, що більшість науковців звертає увагу на таку функцію, як підтримка управлінських рішень. Дійсно, інформаційні технології дозволяють підвищити ефективність усіх складових процесу розробки та реалізації управлінського рішення: отримання необхідної інформації, розробка управлінського рішення, доведення управлінського рішення до виконавців, контроль за виконанням управлінського рішення. |
Найближчим часом відбудуться зміни у плані реформування та модернізації всієї освітньої системи, котрі здійснюються відповідно до завдань, сформульованих в Національній доктрині розвитку освіти України. Основою переходу до інноваційної моделі розвитку освіти мали б стати профільне навчання та створювані освітні округи із розбудованими базовими навчально-виховними закладами. Головну мету майбутньої системи освіти в таких підходах слід розглядати як створення умов для успішного навчання і виховання, розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж всього життя та розбудовувати громадянське суспільство. Профільне навчання покликане допомагати школі запровадити диференціацію, тобто позбавитися необхідності вчити всіх однаково, враховуючи індивідуальні особливості учнів, створити умови для самоствердження та самореалізації кожної особистості. Профільне навчання передбачає об’єднання учнів у відносно однорідні та стабільні групи за метою та розвитком, в яких навчання відбувається за програмами і підручниками, що різняться за змістом, обсягами викладу матеріалу, вимогами до знань, умінь та дій школярів.
|
Форми організації профільного навчання Внутрішньошкільні:
Зовнішні: Ø міжшкільні профільні групи району, шкільного округу; Ø профільна школа інтернатного типу; Ø опорна старша школа з пришкільним інтернатом; Ø навчально-виховний комплекс (НВК); Ø міжшкільний навчально-виробничий комбінат (МНВК); Ø загальноосвітні навчальні заклади на базі вищих навчальних закладів. Профільне навчання організується через навчальні заняття (уроки, лекції, семінари тощо), факультативи, курси за вибором, дистанційні курси, екстернат. Загальноосвітній навчальний заклад може мати один або кілька профілів. В окремих випадках загальноосвітній навчальний заклад (клас) може бути не орієнтований на конкретний профіль навчання. Тоді задоволення освітніх запитів учнів здійснюється за рахунок введення універсального профілю. Передумови для визначення профілю загальноосвітнього навчального закладу (класу) є:
|